• 30/06/2020 0 Komentarze
    Przymusowe leczenie alkoholizmu

Rodzina i bliscy osoby uzależnionej od alkoholu często borykają się z konsekwencjami jakie niesie za sobą nadużywanie alkoholu. Szkody są dotkliwe nie tylko dla osoby uzależnionej ale też dla najbliższych. Często osoba uzależniona nie dostrzega problemu bądź tłumaczy swoje picie problemami w pracy lub spotkaniami towarzyskimi, tłumaczeń jest bardzo wiele. Osoby uzależnione nie chcą podjąć próby wyjścia z nałogu i pogrążają siebie i najbliższych.

• 09/06/2020 0 Komentarze
    Jak rozmawiać z alkoholikiem o leczeniu

Obcowanie i patrzenie na osobę bliską, członka rodziny, współpracownika, która boryka się z problemem alkoholowym jest zazwyczaj bardzo trudne. Często zadajesz sobie pytanie jak pomóc w tej sytuacji i czy dana osoba potrzebuje Twojej pomocy.

• 15/05/2020 0 Komentarze
    COVID-19 a alkohol

Niemalże wszystkie kraje świata borykają się z pandemią COVID-19 i podejmują zdecydowane działania, aby zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa. W mediach wszyscy jesteśmy informowani o zagrożeniach dla zdrowia jakie niesie za sobą kontakt z koronawirusem. Za sprawą mediów społecznościowych w przestrzeni publicznej istnieje kilka błędnych przekonań które dotyczą spożywania alkoholu oraz choroby COVID-19, na kilka z nich warto zwrócić szczególną uwagę.

• 08/05/2020 0 Komentarze
    Czym jest alkoholizm

Czym jest alkoholizm, czy jest chorobą? Odpowiedz na to pytanie jest tylko jedno. Alkoholizm jest chorobą i jak każda inna choroba prowadzi do odchodzenia od zdrowia. Jest ona klasyfikowana przez Międzynarodową Organizację Zdrowia. W początkowej fazie ciężko zauważyć i rozpoznać jej etapy, natomiast z czasem stają się one coraz bardziej widoczne. Na szczęście gdy zauważymy symptomy choroby alkoholowej, odpowiemy na kilka pytań możemy przystąpić do leczenia i przy determinacji pacjenta możemy znaleźć z niej wyjście.

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz pomocy? Wyślij nam wiadomość bezpośrednio przez formularz a wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe.